poniedziałek, 13 stycznia 2014

Kocham

Nawet nie mogłam stworzyć tytułu tak mnie to boli, że muszę wam to powiedzieć, nawet nie wiecie jak bardzo.
Nie wiem co gorsze, że dałam wam nadzieje czy to, że znowu odchodzę i tym razem to bezpowrotnie.
Na prawdę nie mam już siły nie wiecie jak bardzo cierpię, co z tego, że opowiadania to taka jakby odskocznia jak teraz nawet słowa nie potrafię z siebie wydusić. Oczywiście jeszcze nie mam tak źle jak na przykład Jenna, która jest wspaniałą osoba i do której na prawdę warto napisać, prawda nie lubi mówić o swoich uczuciach, chciała sie nimi podzielić na swoim blogu, nie potrafiła zrobiła prywatnego, może kiedyś udostępni wam te wspaniale opowiadania, które zawierają dech w piersiach. Apeluje do was wszystkich na piszcie do niej na prawdę jest wspaniała, na pewno wam pomoże, doradzi a może nawet zwierzy sie jak mi, gdy mi opowiadała swoją historie  miałam łzy w oczach na prawdę.
Teraz trochę o tym dlaczego odchodzę z bloga :
-Na prawdę to boli jak ktoś wyśmiewa twoje opowiadania, mówi, że jesteś beztalenciem jest mi na prawdę przykro z tego powodu.
-Nie mogłam znieść tego, że moja osoba nie których strasznie tak boli, że wyzywaja mnie od suk, szmat i dziwęk chociaż w ogóle mnie nie znają.
-Boli mnie to, że tylko pare osób zostawia komentarze a wchodzi i czyta ok 300 osób.
Przepraszam tych, którzy byli dla mnie opoką, czytali moje opowiadania,komentowali a nawet pisali do mnie prywatnie.
Pisząc to nie jedna łza wyplynela mi z oczu.
Tak cholernie będę tęsknić za wieloma z was.
Jeszcze raz przepraszam.
Naty

7 komentarzy:

  1. Wiesz co? Kiedy to przeczytałam to chciało mi się (i nadal chcę) płakać!
    Piszesz wspaniałe opowiadania i masz wielki talent. To co tutaj stworzyłaś różni się od wszystkich innych historii. Jest piękne, wzruszające i wspaniałe, a opisy są tak genialnie napisane, że czułam się jakbym była jedną z postaci.
    Będę tęsknić za Tobą jak i za tym blogiem na 100000000000%. Masz wspaniałą osobowość i cieszę się, że pomimo wszystkich przeciwności postanowiłaś pisać. Jestem szczęśliwa również dlatego, że miałam okazję porozmawiać z Tobą na gadu gadu:).
    A ludźmi, którzy tak o Tobie pisali jest mi naprawdę żal. Nie powinnaś słuchać jakiegoś głupiego gadania, że nie masz talentu. Naprawdę piszesz przewspaniale i dobrze, że postanowiłaś publikować swoje historie w internecie.
    Mimo wszystko szanuję Twoją decyzję. Rozumiem, że możesz już nie mieć siły na opowiadanie z powodów rodzinnych i osobistych. Wiedz jednak, że jest mi bardzo przykro z powodu Twojego odejścia. Bardzo przykro. Życzę Ci jednak, żeby problemy się jakoś rozwiązały i żebyś przestała cierpieć. Nie ważne z jakich powodów.
    Na koniec przepraszam, że ten komentarz nie jest jakoś poprawnie napisany. Po prostu nie wiedziałam jak opisać to co teraz czuję i wyszło coś takiego. Jednak wszystko co tu napisałam jest najszczerszą prawdą.
    ~Vanill
    PS
    Już za Tobą tęsknię:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie.
    Tyle razy wchodziłam tu, a bloga nie było. Miałam do ciebie napisać, ale ta cholerna szkoła i zajęcia pozalekcyjne zawsze zabierały mi masę czasu, a jak już weszłam na GG, to ciebie nie było.
    Teraz też już muszę lecieć.
    Ale naprawdę.
    Kocham cię <333333 przykro mi, że ktoś tak an ciebie naskakuje, jakbym go znalazła to bym udusiła go gołymi rękami, serio.
    Nie przejmuj sie opiniami innych. Ale jeśli twierdzisz, ze więcej nie możesz pisać, to ja cię rozumiem.
    Ale wiedz, ze cię kocham i zawsze kochać będę :****
    Twoja Ola <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu nie wiedziałam o tym wcześniej huh ?
    Jeju kocham cię Nat <3
    Ty wiesz co sadze o tych głupich komentarzach, które do ciebie piszą .
    Dziękuje za te miłe słowa kochana <3
    Niestety sie nie rozpisze bo na tel jestem ;D
    Kocham cię !
    Jenna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ;c.
    Proszę, nie.... ;C
    Tak bardzo żałuję, że nie miałam okazji z Tobą popisać na gadu... ;c
    Kurde, bardzo Ci współczuję tego wszystkiego.
    Nie mogę uwierzyć, że odchodzisz.
    Możesz nie wierzyć, ale kilka łez spłynęło mi strumieniem po policzku ;c.
    Nie chcę... Naprawdę.
    Proszę..
    Nie przejmuj się tymi, którzy tak mówią. Zapewne to są osoby, które Ci zazdroszczą talentu i pasji.
    Bardzo proszę... Nie zostawiaj nas.
    Wróć, pisz... Ciesz się każdym komentarzem...
    Twoje opowiadanie znalazło sobie specjalne miejsce w moim sercu i nie mogę od tak pozwolić byś odeszła.
    Kurde...
    Nie mogę. ;c /
    Jeszcze raz, ostatni ....
    Nie zostawiaj nas.
    Bardzo smutna...Nikoletta ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. PADŁO CI NA MÓZG, DZIEWCZYNO?????????
    Pogrzało ją, gorączkę ma!
    Hahahahahahahahahahh, dziś 1 kwietnia?
    Ok, kochana... Nie możesz odejść z powodu anonimka (?). Zazdrość ludzka może doprowadzić do.. no do tego!
    Jejciu, ja kocham ciebie, bloga i wgl. Nie rezygnuj ze swojego hobby przez jedną, głupią osobę. Rób to dla siebie, nie dla innych, To tobie ma się to podobać, ty musisz powiedzieć sobie "Jestem z tego dumna, lepiej napisać nie potrafię, a jak inni uważają inaczej to mają do tego prawo. Ja dałam z siebie wszystko, a krytyka ludzi jest bezpodstawna. Jeśli potrafią lepiej niech pokażą" Bądź pewna siebie tak jak Ludmiła! No... może nie aż tak. Jejciu, nie możesz odejść i już. NIE POZWALAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Naty, zostań. Zrób to dla nas, czytelników! Kochamy cię! <3333
    Ally <33333333333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  6. http://nowahistorialeonetty.blogspot.com/ zapraszam < 33

    OdpowiedzUsuń