czwartek, 2 stycznia 2014

LBA + Miła niespodzianka

Zostałam nominowana do LBA przez Alexsandrę Comello z bloga (Tú eres el sol, yo soy la luna, pero los puestos se atraen) :D

Pytania od Olci :
1. Żałujesz, że założyłaś bloga?
- Nie i mam nadzieję, że tak zostanie :D
2.Naxi vs Marcesca?
- Naxi zawsze i wszędzie <3
3.Uczysz się grać na jakimś instrumencie? 
- Olcia dobrze wiesz, że uczyłam się kiedyś na gitarze i na flecie ale teraz już nie za bardzo mnie do tego ciągnie.
4.Śpiew vs Taniec ?
- Taniec <3<3
5.Co sądzisz o moim blogu? 
- Jest świetny, uwielbiam go <3
6.Ciężko przychodzą ci pomysły na nowe rozdziały i OP ? 
Wiesz co nie. Czasem zdarzają mi się blokady i nie wiem co napisać ale za zwyczaj na jeden rozdział mam 100 pomysłów i nie wiem, który wykorzystać.
7.Maxi,Leon,Marco,Diego,Broduey,Andreas czy Federico?
- Diego i jeszcze raz Diego <3 
   a i jeszcze  Federico <3 
8.Oglądasz Scobby doo ? xD
- Teraz już nie ale w dzieciństwie była to moja ulubiona bajka :D
9.Ulubiony kanał z bajkami w dzieciństwie? 
- Disney Chanel i CN <3
10.Tolerujesz Caxi? 
- Nie ! Nienawidzę ich ! !!

Dziękuję za nominację <3

Moje nominacje :


Pytania ode mnie :
1.Lubisz Diego ?  ( Ja go kocham i uwielbiam :D)
2.Leonesca vs Marcesca ?
3.Lubisz Violette ?
4.Jaką książkę ostatnio czytałaś ? 
5.Lubisz sport ? Jak tak to jaki najbardziej ? 
7.Co sądzisz o moim blogu ?
8.Lubisz czekoladę ?
9.Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
10. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z serialem? 


+ Miła niespodzianka 
Ja oraz moja ukochana Vanill postanowiłyśmy założyć wspólnego bloga z opowiadaniami. Teraz za pewne się cieszycie i klikacie od razu w linka :D 
Prosimy o odwiedzanie i pozostawienie komentarza z wyrażeniem swojej opinii. Haha.

7 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji ♥.

    zajrzę na pewno ;33.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie... Nominuję cię do LBA !
      Szczegóły u mnie ok. 4 stycznia... ;)

      Usuń
  2. Dzięki za nominację !!
    Postaram się niedługo dodać LBA ..
    Jeszcze raz dziękuję !! :DD

    ~ Amanda ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominowanym :3
    Proszę o rozdział xd ; *
    Ciao, xoxo .
    ~ Martyna .

    OdpowiedzUsuń